Termeni si condiții

 

1. UTILIZAREA SITE-ULUI


1.1. Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.inTrend.ro implica acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare. 


1.2. SC ONLYS SHOES SRL cu sediul în Mârzănești, Str. Principală, identificată prin CUI 35456078, J34/32/2016,își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. De asemenea, SC ONLYS SHOES SRL își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil. Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate. 


1.3. Tot conținutul site-ului www.inTrend.ro este proprietatea SC ONLYS SHOES SRL și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul scris a SC ONLYS SHORS SRL a oricăror elemente regăsite în site, chiar dacă aceste elemente poartă marcaje de protecție, atrage după sine consecințele prevăzute de legislația în vigoare. Pentru a ne sesiza orice încălcare privind legea pentru protecția drepturilor de autor, ne puteți contacta la contact@inTrend.ro


1.4. Pentru a face o comandă online este necesară autentificarea în cazul în care există un cont creat anterior sau completarea unui formular, utilizatorul având obligația de a furniza informații reale și corecte despre persoana sa. Daca SC ONLYS SHOES SRL suspectează că informațiile puse la dispoziție de utilizator nu sunt reale, își rezervă dreptul de a restricționa accesul acestuia la serviciile oferite de site-ul www.inTrend.ro și de a anula comanda respectivă.


2. CONFIDENTIALITATE


2.1. SCONLYS SHOES SRL respectă legile în vigoare privind confidențialitatea datelor; www.inTrend.ro și SC ONLYS SHOES SRL se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului, oferta și politica firmei. 


2.2. www.inTrend.ro și SC ONLYS SHOES SRL nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează datele dvs. de contact unor terți (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit. 


2.3. Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.inTrend.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta să fie ștearsă din baza de date a www.inTrend.roPentru a șterge informațiile furnizate de dvs. din baza de date, este de ajuns să ne contactați și să cereți acest lucru printr-o cerere scrisă trimisă prin e-mail la adresa contact@inTrend.ro. 


2.4. SC ONLYS SHOES SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce găzduiește site-ul nostru, sau acțiunilor unor terțe persoane.


3. CUM SE POT FACE CUMPĂRĂTURI ÎN MAGAZINUL ONLINE ?


3.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme. 


3.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul "Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora. 


3.3. Dacă dorești să cumperi produsele din ,,Coșul de cumpărături, dai click pe butonul "Finalizează comanda”. 


3.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi. 


3.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda.

Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.


3.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin EuPlatesc.ro (Visa/Visa Electron/Master Card/Maestro). 


3.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă. 


3.8. Dând click pe butonul "Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site. Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia. Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali. 


3.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus. 


3.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs. 


3.11. După primirea comenzii, vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul împachetat. 


3.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău. 


3.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă.


4. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR


Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.


5. LIVRAREA


5.1.Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucrătoare. Transmitem coletele de luni până vineri, acest lucru înseamnă că zilele de sâmbătă și duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te înștiința. 


5.2. Costurile de livrare sunt suportate de către consumator. 


5.3. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României. 5.4. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.


6. COSTURILE DE LIVRARE


-Curier - cost 17 lei pentru comenzile mai mici de 299 lei. - Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 299 lei.


TRANSPORTUL ESTE GRATUIT LA COMENZI MAI MARI DE 299 LEI !


7. CUM PLATESC ?


Plata se poate face: - în numerar, la livrare (sistem ramburs); - online cu card bancar (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro), vă rugam să selectați această opțiune în momentul comenzii; un reprezentant al SCONLYS SHOES SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plată etc.) astfel încât comanda dvs. să fie livrată în cel mai scurt timp; Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina EuPlatesc.ro pentru efectuarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.


Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Ignoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa:contact@inTrend.ro.

 

8. PREȚURI


8.1. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea. 


8.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online. 8.3. Individual de această regulă, vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discount uri sau să adauge produse noi în ofertă.

 

9.CONDITII DE RETUR


9.1.Dorința noastră este ca produsele pe care vi le oferim să fie în deplină concordanță cu nevoile dumneavoastră. Conform Ordonanței nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se pot returna în 14 zile calendaristice de la primirea coletului.


9.2. Datorită garanției comerciale, poți solicita returul chiar și după ce au expirat cele 14 zile. Poți solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de către tine sau de către o terță parte desemnată de tine și alta decât transportatorul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intră în calculul termenului de 30 de zile. 


9.3. Produsele pot fi returnate doar dacă se află în starea lor originală și nu prezintă deteriorări cauzate de utilizarea produsului. Clientul este obligat să returneze produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu excepția probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte și în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca produsul. În cazul în care produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită clientului de către vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționarii lor.

De asemenea produsele trebuie să fie în ambalajul original, pe o coală de hârtie se vor nota următoarele: cont "IBAN și numele titularului de cont" unde vor fi rambursați banii. 


9.4. Coletele se returnează la adresa str. Libertății, bloc T4, Parter, Alexandria, Teleorman. Intră în sarcina clientului să solicite serviciile oricărei firme de curierat dorește pentru returnarea produselor, costurile de transport fiind suportate în totalitate de către acesta, coletul trebuie trimis cu ramburs 0.


Taxa retur tara: 20 lei


ATENȚIE ! coletul nu se trimite cu plata coletului la destinatar. ATENȚIE ! lipsa ambalajului original atrage după sine achitarea taxei de 10 lei per cutie/ambalaj.


9.5. După primirea si verificarea coletului, banii vor fi restituiți in contul IBAN indicat, in termen de 14 zile lucrătoare.


10. SCHIMBAREA PRODUSELOR


10.1. În cazul în care doriți să schimbați produsele , completați formularul de retur afișat pe site și o să vă contactăm în cel mai scurt timp.


10.2. Produsele se pot returna la adresa noastră din str. Libertății, bloc T4, Parter, Alexandria, Teleorman.


10.3. În cazul în care doriți alte produse (modele sau mărimi) decât cele pe care le returnați vă putem ajuta în limita stocului real disponibil al depozitul nostru. Taxele de transport sunt suportate de către dumneavoastră - 20 lei.


LA O COMANDĂ MINIMĂ DE 199 LEI TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!


Atenție ! În cazul returnării produselor, dacă ați beneficiat de TRANSPORT GRATUIT , taxa de livrare de 17 lei va fi suportată de către dumneavoastră.


Returnarea produselor este posibilă în termen de 14 zile calendaristice de la ridicarea coletului. ( Atenție ! produsele nu trebuie să fie purtate ).


În cazul în care doriți ridicarea coletului de către firma de curierat DPD Courier ne puteți solicita acest lucru . Costul este de 20 lei.


!!! Coletul va fi trimis numai prin CURIER (indiferent de firma de curierat) !!!


!!! Nu acceptam coletele trimise prin Posta Romana !!!


!!! Coletele trimise retur cu ramburs vor fi automat refuzate !!!


SC ONLYS SHOES SRL(www.inTrend.ro) vă pune la dispoziție următoarele metode de livrare:


·Curier, Livrare in 1-3 zile,17RON


·Schimb colet 20 RON


ATENTIE! În cazul în care nu veți ridica comanda expediată, veți fi automat introdus în lista neagră a site-ului nostru si nu veți mai putea plasa noi comenzi pe site-ul www.inTrend.ro.


ATENTIE! Produsele purtate (fără defect din fabrică) nu sunt rambursabile!


Orice produs achiziționat are garanție 30 de zile de la ridicarea coletului.


Pe durata garanției, în caz că produsul se defectează, acesta se poate doar schimba, nu și returna.


Pentru produsele care se defectează în acest termen de 30 zile, consumatorul trebuie să suporte taxa de curierat pentru schimbarea produsului defect, taxa fiind de 20 lei!


Dacă aveți întrebări sau nelămuriri în legătură cu acești termeni de utilizare, nu ezitați să ne contactați prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de emailcontact@inTrend.ro.


Ne puteți contacta astfel:


- telefonic, prin apel la linia de suport clienți:0769.536.007


- prin e-mail la: contact@inTrend.ro


Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 18:00 (cu excepția Sărbătorilor legale).

 

spacer

intrend.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.