3.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

3.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.

3.3. Dacă dorești să cumperi produsele din ,,Coșul de cumpărături”, dai click pe butonul “Finalizează comanda”.

3.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi.

3.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda. Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

3.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metodele de plată disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin Netopia Payments (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro).

3.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.

3.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site. Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia. Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali.

3.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.

3.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.

3.11. După primirea comenzii, vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.

3.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.

3.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă.

4. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

Consimțământ pentru cookie-uri